Monday 1 October 2012

ARDHUL KINANAH~~

Alhamdulillah..da nak masuk sebulan saya berada di bumi anbiya ni..hati rasa sangat2 bersyukur kpd Sang Pencipta..mentakdirkan saya dan memberi peluang kepada saya u menuntut ilmu disini..Allah beri peluang kpd sy u mnuntut ilmu bkn shj ilmu dunia(xspcially farmasi),tapi ilmu akhirat..baia'h islam disini sangat kuat..hati saya n tman2 y juga dipilih oleh Allah,sentiase dididik dengan cinta Ilahi n Nabi saw..Subhanallah..Allah sangat penyayang..da saya rasai kasih sayang Dia..sy akui,diri pernah lalai..pernah sesat..ni la wadah baru yang Allah beri kpd saya..u berhijrah..menjadi seorang a'bid kpd Penciptanya..maaf..saya bukanlah seorang pencinta bahasa..so,nukilan saya ni x lah baik sangat..InsyaAllah..saya akan cuba tingkatkan skill2 penulisan..hehe^__^

No comments:

Post a Comment